Peppar, peppar ta i trä

Nästa gång ni får ont i halsen och fruktar inför varje sekund när ni måste svälja, så måste jag rekommendera er att köpa Echinagard sugtabletter/tuggtabletter/svälja-hela-tabletter. Jag gick till Apoteket igår och köpte dessa tabletter, tog en och kände redan efter ca 30 min att smärtan från halsen var betydligt mindre än tidigare. Jag fortsatte, tog två till under kvällen(man ska ta 4-5 tabletter/dag) och imorse när jag vaknade upp så var nästintill all smärta borta. Hallelujah. Jag har trots denna lyckade kur fortsatt med tabletterna och tänkte göra det dagen ut sen får vi se och känna resultatet imorgon bitti. Hur som helst, dagens rekommendation till er med halsont, Echinagard!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jojo-älskling, skit nu i Echinagard. HUR MÅR KATTERNA? PUSS PUSS

2011-10-21 @ 21:43:10
Postat av: Jag;

hahah Kajsa. De mår jätte bra, jag kan maila bilder till dig? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback