Inte min grej, men det är min blogg så...

Det är deppigt här inne, jag vet det. Jag önskar att det inte var det... Idag är ingen bra dag. Jag är trött och har en massa tankar som flyger omkring i huvudet. Jag antar att jag är nere i en svacka och jag längtar till när jag är uppe ur den och kan vara mig själv igen. Jag känner inte riktigt igen mig. Jag känner mig som den ensammaste personen i världen, fast jag vet, innerst inne, att så inte är fallet. Jag är (har blivit?) otroligt känslig och tårarna är nära alldeles för ofta. Jag antar att alla har svackor och dåliga perioder men detta är något som jag inte varit med om tidigare. Det har hänt mycket på sistone och jag tror fortfarande jag bearbetar händelserna. Jag är inte den öppna typen men jag har börjat tänka mycket på hur viktigt det är att prata och visa känslor. Det är inte lätt men det är en sak jag är villig att börja arbete med. 
För att göra dagen/kvällen lite bättre så har jag slängt ihop en chokladtryffelkaka, och den står, just i skrivande stund, i ugnen och gottar till sig. Ett glas med iskall cola till det och idol, sen kan jag somna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback