What doesn't kill you, make you stronger

Kanske skulle passa bra med lite uppdatering? Jo, jag tror det.
Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna... tränat, ätit, sovit, jobbat, ja ni vet, allt det som hör till vanligheterna. Vi har fortfarande inte fixat våra stolar, de bara ligger och väntar på att bli klädda men vi har inte riktigt orken eller tålamodet till det, fast till nästa vecka måste det vara färdigt. Jag ska försöka tjata lite på min fina sambo att vi får ta tag i det, imorgon kanske? Resten av helgen är rätt uppbokad, lördagen kommer till största del bestå av fotboll, det är dags för Härslövs andra kvalmatch och givetvis ska jag dit och klappa händerna. Härslöv till division 6! Söndagen kommer innebära en bakfull pojkvän och jag ska nog hålla mig borta från lägenheten, därför passar en middag med världens bästa tjejer alldeles perfekt på söndagkväll.

Fast vi tar en dag i taget, idag är det bara torsdag... idag blir det lugnt, träna och vara hemma, mysa och ta det lugnt, förbereda lite inför nästa vecka.
Tanken på det får mig att bli varm i kroppen och mitt hjärta känner hopp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback