FREDAG


Idag är en bra dag, det enda jag klurar på är kvällens klädsel inför den stundande tjejmiddagen. Klänning? Helsvart? Jeans och en enkel topp? 

Vad annars? Det är fredag, det räcker väl? Inte? Okej, för att bekräfta att det är en bra dag,  Hampe har bakat kaka till oss här på kontoret, lön idag, farmor och pappa var precis på besök, jag får glada nyheter från höger och vänster, solen skiner, tjejmiddag ikväll, jag har världens finaste och bästa pojkvän, rihannas "man down" spelas på radion, min handkräm luktar fantastiskt gott och snart är det lunch.
Underbara fredag.


Kommentarer
Postat av: dannis

Woamp gillar killar?

2011-09-23 @ 12:00:31
Postat av: Jojo

nej, hampe gillar oss bara :)

Postat av: Farah

Du glömde att det lukta bajs på morgonen!

2011-09-23 @ 13:46:30
Postat av: Jojo

men det är ju inget positivt, passade inte in:D

2011-09-23 @ 14:28:05
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback