Rör på fläsket

Igår var en tung dag men Morfars begravning var jätte fin och alldeles lagom. Världens absolut bästa och finaste Jonas hade gjort allting jätte fint och vi var alla nöjda när vi gick hemåt. ♥

Idag är det nya tag som gäller och därför slår vi på stort. Löpning står på schemat tillsammans med Tulle. Kanske ska springa i en riktning bara, lär ju stå still om man hamnar i motvind...Nåja.
Jag har hittat en träningskompis som kommer jaga och tvinga mig ut på löprundor, men det är bara bra. Jag tvingar henne och hon tvingar mig, det är så det fungerar. Så, ikväll är det dags.
Senare ikväll, efter mat och en varm dusch lär jag däcka och sova gott.

Först laddar vi med lite musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback