FREDAG!



Äntligen fredag, denna efterlängtade dag.
Jonas älskling är sjuk där hemma, vilket inte alls är bra med tanke på att vi åker om fyra dagar, det är väl typiskt? Jag får hålla mig långt ifrån honom och hans bakterier så inte jag också lyckas bli sjuk. Har känt av halsen och lite täppt i näsan, så det kanske är allt. Peppar, peppar! Håll tummarna för oss i alla fall, att vi klarar oss ifrån sjukdom.
Nåja, fredag som sagt. Vet inte alls vad dagen och kvällen erbjuder mer än ompyssling av ovannämnda person, men fredag som fredag, det spelar ingen roll, man har en viss känsla i kroppen ändå. Jag fick ju mitt hår fixat igår och jag är nöjd! Tjoho! Något ljusare men ändå brunt och fint. Klippte en bit så nu är "kort" igen. Färgen syns ju inte på bilderna men längden och jag syns ju, så det är väl ett plus i alla fall. Jag bjuder på dem.


Kommentarer
Postat av: Paulina

fiiiint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback