Fredag

Wiho, fredagen är här och jag har en härlig känsla i kroppen. Jag har lite småsaker att fixa idag, hänga med Dannis till frisören (Johanna, så två flugor i en smäll eftersom jag får träffa henne också) och ikväll blir det lugnt tillsammans med mina favoriter, Jonas och Jonas. Så dagens planer är inte många men vad gör det, jag gillar att ta dagarna som de kommer.

Igår blev jag inbjuden på en grillmiddag hos Thomas och Agnetha tillsammans med Tulle, Gabby, Malin, Carl och Novalee. Jag fick smaka Per Morbergs rödvin och jag är imponerad. Jag är inget fan av rödvin men detta var faktiskt gott. Efter bebisgos stack vi till Lucas och hans fina lägenhet. Vi hade en anledning att fira så det blev öl, choklad och OS. En härlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback