Home sweet home

Vi är hemma på svensk mark igen. Vi kom hem runt 5 tiden med varsin kebabrulle som vi avnjöt i soffan. Orkade verkligen inte laga mat idag så den satt där den skulle, slurp. Vi har inte orkat mycket.. Väskan står kvar i hallen och vi ligger och slötittar på OS. Två missade medaljer, synd. En centimeter.. Tänk så avgörande. Nåja. Snart blir det sängen och imorgon är det tillbaka till vardagen, tvätt står på schemat och på måndag börjar jobbet, men det känns ok. Tre veckor kvar sen lämnar jag kontoret för att bli heltidsstudent.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag med!! Spännande.. Pirrigt?? Hoppas vi kan åka lite tåg tillsammans :)

2012-08-05 @ 10:37:09
Postat av: Lina

Jag med!! Spännande.. Pirrigt?? Hoppas vi kan åka lite tåg tillsammans :)

2012-08-05 @ 10:37:19
Postat av: Johanna

Jag väntar ju fortfarande på besked nr 2 med tanke på att jag tackade ja till min reservplats både i Lund och Helsingborg, men oavsett vad så ser jag fram mot plugget faktiskt, och ja, riktigt pirrigt!!! :) Du med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback