Godmorgon 2 advent

 
Sådär ja. Ägget är kokat och kaffe har runnit ner så nu luktar här gott och jag ska alldeles strax sätta mig och äta frukost. Jonas är redan iväg och jobbar och lär vara det x antal timmar till, stackaren. Vi får hålla tummarna att han inte fastnar i en snödriva där ute på landet :)
Tänkte passa på att plugga lite också, skriva några rader på vårt arbete som ska vara klart i januari, så varför inte när jag har lite tid över.
Helgen annars har varit lugn och det har jag behövt. Jag tror inte jag är ikapp med sömnen än eftersom jag känner mig konstant trött men så länge jag är frisk så spelar det inte så stor roll. Man får vara glad för det lilla!

I fredags var vi bara hemma, kollade på tv och åt pizza och hela gårdagen spenderades ute i Idrottshallen där det var dags för den årliga Night Cap turneringen. Eller ja, först hälsade jag på Olle, Sofie och lilla Novalie och blev bjuden på lussebullar och kaffe av Klara, mums. 
Nu ska jag tända andra ljuset på adventsljusstaken. Ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback