Rasism och media

 
Har spenderat en stund vid datorn och letat efter artiklar som speglar medias bild inom rasismen. Det är ett minst sagt intressant ämne och imorgon ska vi ha ett seminarie/diskussion kring detta. Tiden på seminariet är dock snäppet för tidigt men vad gör man inte... 08.15 ska jag befinna mig i skolan och redan 10.00 är vi klara. Nåja, vi ska stanna kvar ett tag efter och fixa med vårt arbete, då känns tågresan mer nödvändig i alla fall. Vi är i princip klara med arbetet men där är en del finslip kvar. Slutanalysen ska också skrivas, men tanken är att den blir klar imorgon. Jag har tagit på mig uppgiften med referenserna... har inte mycket kunskap eller erfarenhet kring det, men en utmaning är väl aldrig fel. Nu stänger jag ner datorn och snart hoppar jag ner i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback