Snart

 
 
Idag är det dan före dan före dan före doppardagen! 
Imorgon står det brunch i Malmö på schemat tillsammans med Kajsa, LIna, Anna, Malin och Paulina och på eftermiddagen är det dags för julfirande med Rudolfssons. Det ska bli så mysigt, god mat, julklappsspel och bara avkoppling. Mmh, jag längtar! 

Nu sitter jag här i soffan och inväntar brödet i ugnen. Jag har bakat kavring. Jonas pappa, Thomas, har ett recept som hans farmor brukade baka efter och nu har jag fått ta del av detta, så det blir spännande och se om jag lyckats. Såfall står jag för kavringen till julafton! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh kavring med skinka och stark senap... Herregud vad jag längtat!!

2012-12-21 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback