Underbara jul och snö

Jag är så glad! Idag har ätit ordentlig (och varm!!) mat för första gången på fyra dagar och utöver detta så har jag även varit utomhus och fått andas in frisk luft. Åh det var så härligt, ännu bättre och mysigare är det såklart tack vare snön också, mmhmm!
Nu ligger jag raklång på soffan, med lite magknip, jag tror det blev lite för mycket på en gång för lilla magen men det var ju så gott. Criminal Minds visas på tv oh därefter blir det sängen, jag är fortfarande mör och tröttheten är en ständig följeslagare.
Kan ju bjuda på lite fina vinterbilder från min lilla promenad.


Kommentarer
Postat av: Werner

Sparkade de inte sönder det Boisemblemet för några månader sedan? Har för mig det var stor uppståndelse kring det?? **Nyfiken**

Svar: oj! det vet jag faktiskt inte... haha. får kolla närmre på det och återkomma Ponte! :)
Johanna

2012-12-07 @ 05:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback