Alla ♥ dag

Jag sitter här och funderar om jag ska överraska Jonas med något litet på tisdag med tanke på att det är alla hjärtans dag, jag kan tycka att alla saker och reklam kring den här dagen är lite överdrivet men jag tycker det är mysigt att visa uppskattning och då kan jag ju faktiskt passa på att göra det på kärlekens dag. Jag tänkte inte köpa något men funderar på att baka något. En hjärtkaka? Cupcakes? 
Har ni förslag så hojta gärna till. Jag sitter här och letar bloggar och recept för att se om jag fastnar för något gott. Ja fastnar gör jag ju, i princip hela tiden, allting ser ju supersmarrigt ut men än så länge har jag inte hittat just det jag är ute efter.

Kelly, som skriver en blogg om bakning har ju riktigt söta och smarta idéer, kolla in
dessa! Ketchupformar kan tydligen användas till muffinsformar också. Kanske göra paj eller chokladmuffins med hallon? Smask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback