Fin, fina släkten


Ikväll, 18.00, är det dags för kalas. Det var ett tag sen man träffade alla underbara släktingar så det ska bli mysigt ikväll. Kvällen till ära firar vi Lucas som fyllde år igår och imorgon är det dags för ännu ett kalas, nämligen Tulles. Hon slår till med brunch, så man blir bjuden på kvällsmat idag och frukost/lunch imorgon, härligt!
Jag tror jag tar med min systemkamera också, måste verkligen passa på vid såna här tillfällen att använda den. Det blir så bra och fina bilder och just på kalas är de flesta samlade, så då får man passa på att ta bilder som man kan spara och ha.
Annars händer det inte så mycket idag, tanken är att jag och Tulle ska gå en runda på stan efter jobbet för att hitta en fin present till Luci, jag ska se om där är något till nämnda fröken också men den presenten får hon såklart inte vara med att köpa eller titta på. Jag tänkte även gå en runda på Lindex och kolla om där finns något skoj, har man presentkort så har man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback