Glada nyheter

Just det! Jag måste passa på att skriva ett stort GRATTIS till min fina och älskade kusin Gabby som tillsammans med sin pojkvän köpte hus förra veckan. Hur galet, tokigt och häftigt är inte det? Underbart också får den delen. Fick ett samtal (och ett sms senare..) där Gabby ringde och tackade för tipset om huset och att de lagt ett bud. Säljaren accepterade budet och vips, idag skrivs kontraktet. Huset är jätte mysigt och fint och kommer passa deras lilla familj perfekt. Jag vet hur det ser ut eftersom jag och Jonas också var nyfikna på det så vi var på visningen förra söndagen. Jag tyckte om huset men vi kollar mest för det är skoj, men nu kommer jag få vara i huset ändå, så det är bara positivt. Nu kommer de ha nära till mig, Tant Johanna, också när den lille knodden väljer att titta ut. Än en gång, grattis till huset!
Fantastiskt, tänk jag ska få inte bara ett, utan tre, kusinbarn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback