Jag förstår inte?

Alltså.. Jag har visserligen inte tittat på hela QX galan men alldeles nyss så fick Judit & Judit pris för bästa duo. Jaha? Ja de är två stycken men jag förstår inte, har de gjort något bra förutom underhållande reklam? Har de gjort något annat som jag missat? De står där och hoppar i likadana kläder och ser likadana ut och vad mer? Nej, jag förstår helt enkelt inte. Hade de vunnit pris för "bästa reklamfilm" eller något med humor men bästa duo? Nåja, galan verkar har varit trevlig i alla fall. Vi har precis kommit hem från en supermysig tillställning hemma hos Cliff&Lucas. Kameran var med men jag min nöt hade glömt ladda batteriet men jag får en andra chans till fina släktbilder om några timmar eftersom det är kalas kl 11.00 imorgon. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback