Mmh brunch

Ligger och klappar mig på magen efter en smarrig brunch hemma hos Thomas och Agnetha där vi firade bästa Tulle. Hon fyller minsann 25 år idag, så än en gång, stort grattis. Det bjöds på massa gott och resultatet är en väldig mätt Johanna. Nu tänkte jag ligga här i soffan och jäsa (och njuta av Manchester Uniteds seger...) fram tills vi ska iväg ikväll igen. Tror det blir middag också men vad återstår att se. Jag ska hålla lite extra koll på lången, bomben och stryktipset också, vi hade lite tips lördag a la Olsson i förmiddags så nu håller vi tummarna att det blir vinst på någon av lapparna.
Ikväll blir det som sagt middag, vin och melodifestivalen hemma hos Simon & Jessica.

Kommentarer
Postat av: K:et

Klart att du vann.. Det gjorde sækert varenda av er som spelade, herregud, det ær ju familjen Olsson liksom?! Hahaha ser att din helg varit fantastisk ælskade du och det glædjer mig. SAKNAR DIG MASSVIS RARING. Skype ikvæll efter 21 eller imorgon? PUSS

Postat av: Johanna

haha K, tyst! :) Vi vann inte, så det där med att vi alltid vinner är bara påhitt. Ikväll kan jag på skype, kan du? eller du har alla ♥ dag mys på telefonen med Mange? ;) höh. PUSS!

2012-02-14 @ 08:15:54
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback