Onsdag!


Hallloo!
Det är redan onsdag och det känns härligt. Halva veckan är klar och helgen ser ut att bli en härlig sådan, fotboll, kalasx2, middag, melodifestival och säkert mycket annat. Idag är det som sagt onsdag och träning står på schemat. Jag är inne i en period där jag längtar efter gymmet och det är en härlig känsla. Det är roligt när vi är många som är på samma gym då chansen är rätt stor att vi är där samtidigt. Idag blir det styrka eftersom jag inte riktigt återhämtat mig från konditionspasset i måndags. Phuu! Jag avled nästan, och jag insåg hur dålig kondition jag har, så det är dags för förändring, man ju måste börja någonstans, eller hur? Intervaller passar mig rätt bra så imorgon, ev lördag lär det blir ännu ett konditionspass men nu blir det dagens första kaffekopp, slurp!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Träningvärket va? Hur är det där? Är det bemannat och har dem pass och så?:) letar efter bästa/prisvärdaste gymmet i stan!

Postat av: Johanna;

Ja, jag tränar på träningsvärket och jag gillar det! Ibland kan där vara rätt mycket folk men det är så pass stort att man inte märker av det. Pass har de tyvärr inte, det kan jag faktiskt sakna men där är en stor hall där man kan göra sitt eget pass(crossfit avdelningen) Där är bemannat i princip hela dagen, fram till 22 tror jag och från 10.00 på morgonen om jag har rätt för mig :)

Jag är nöjd och helt klart värt pengarna! Billigt ju :)

2012-02-08 @ 11:57:15
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback