En bra måndag

Oskar och Sandras flytt gick bra. Jag hann bära upp en blomkruka sen var det färdigt, haha.
Min klippning och färgning drog ut på tiden och allt jag hann bära upp var som sagt en blomkruka, sen var resten redan på plats. Snabbt och enkelt. Fast det blev ändå en lång dag eftersom vi hjälpte till med gardiner, möbler och annat smått och gott. Superfin lägenhet är det i alla fall!

Idag är det måndag och det är en måndag som varit helt ok ändå. Fått en del svar och även bekräftelser från annonsörer på jobbet och kvällen lär bli bättre. Gissa vad jag ska göra ikväll?
Okej, rätt svårt att gissa men jag ska träffa Kajsa. Fina och bästa Kajsa. Hon är hemma några välförtjänta dagar efter två tentor förra veckan och ikväll får jag träffa henne. Inte nog med det, jag tror minsann att jag får träffa Lina, Anna och Malin också, tjoho! Scones och kaffe(te) står på menyn och jag är så nöjd med det. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback