Foto & Ramar


Det slog mig nyss att vi hade en stor fotovägg (inte hel vägg och jag hann inte ens fylla alla ramarna innan vi tog ner dem igen) och att vi troligtvis sparat alla ramar nere i källaren. Det får mig att vilja förändra lite i köket med hjälp av citat, bilder och ordspråk. Har tre tavlor i köket som jag skulle vilja byta ut men även öka på med bilder på hyllan ovanför vasken och diskbänken. Kan väl vara mysigt att läsa lite citat och ordspråk när man står och lagar mat? Jag har en del bilder sparade men har ni fler sidor och idéer var jag kan hitta just det ovannämnda så skriv en kommentar.
Pinterest är redan en självklar favorit!



Kommentarer
Postat av: Linus the Linus

Här har du ett citat som sammanfattar vägen till lycka på ett smidigt sätt: "Forget shit and move on"

2012-01-31 @ 00:11:24
Postat av: Johanna

Linus, min kloka vän, du har då alltid ett bra svar på tal! :)

Postat av: Ullan

Mitt nyförvärv; "All things that are truly great are at first thought impossible" Så kämpa hej och hå :D

2012-01-31 @ 19:17:08
Postat av: Johanna

Åh, ullis, har du fler på lager så bara langa hit dem!!!! :) Vi kämpar på bra du och jag, om allt går som vi vill så blir vi plugghästar igen ju! :)

2012-01-31 @ 20:00:58
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback