Jaha, vad händer?


Det händer en hel del, mest vardagliga saker men även andra saker som tar upp mycket tid och tankar från mig. Både jobbiga och roliga saker, helst skulle jag vilja radera de som är tråkiga och jobbiga men jag antar man måste ta tag i såna saker också. Nåja. Vad annars?
Den lilla ledighet som man har haft är över... helgen kändes dock lång och det är väl bra? Vi var som sagt iväg och handlade kläder och mös ordentligt på fredagen. Jag hittade ett par nya jeans från Tiger som satt som en smäck och ingen är nöjdare än jag. Inte ofta jag hittar jeans som sitter exakt som jag vill och som inte töjer sig efter en minut. Kanske skriva ett minischema?

Igår var det måndag - bjöd på jobb, kattvakt, paj och en timme på gymmet.
Idag är det tisdag -  bjuder på jobb, bilbesiktning(håll tummarna!), kattvakt, handla och städning.
Imorgon är det onsdag - bjuder på gymintruktion, konditionsträning och pastagratäng med broccoli.
Dagen efter imorgon är torsdag - bjuder på jobb och sen "möte" gällande en sak jag inte ens förstår, än.
Efter torsdag kommer fredag - bjuder på jobb och en middag på Basilika!

Se där, nu vet ni var jag finns om det skulle vara något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback