NYÅR

Jag har ju helt glömt bort att jag har massa bilder från olika tillfällen som jag glömt lägga upp. Märker ni någon skillnad på bilderna? Mhm, just det, jag har fått en systemkamera och ingen är lyckligare än jag!
Jag fick en Nikon D3100 av Jonas i julklapp och efter att chocken lagt sig så kom glädjen. Nu kan jag visa upp snygga och fina bilder och inte minst, den åker med Rom när vi ska dit i april!

Nyår, det var det jag skulle skriva om. Vi var här hemma med Oskar och Sandra och det kändes alldeles lagom. Smårätter till förrät, fondue, sallad och massa tillbehör till varmrätt och en himmelskt god semifreddo till efterätt, den ni ser på bilden vill säga.
Vid tolvslaget stod vi med balkongfönsterna öppna och skålade i champagne.

Kommentarer
Postat av: Paulina

men tötisar dååååe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback