Torsdag

Idag är det torsdag och det innebär att helgen alldeles snart knackar på dörren. Helgen till ära bjuder på flytt (inte vi, utan Sandra och Oskar), troligtvis träningsvärk, middag och annat smått och gott, så jag fram mot helgen, den är är välkommen, som alltid.
Igår hade jag, Sandra, Jessica och Johanna tacokväll hemma hos oss. Massa tillbehör, såser och annat som man ska ha till tacos, vin och massa snack om allt mellan himmel och jord. Tycker det är jätte roligt att vi kommer så bra överens och trivs med varandra, så det lär bli fler middagar framöver.

Ikväll är tanken att jag ska bjuda Farah på födelsedagsmiddag men eftersom stackaren var sjuk igår och idag så är jag lite osäker om det blir av, jag får ringa och undersöka saken! Toodels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback