Laserdome, födelsedag, söndag


Helgen som har passerat har varit super!

Fredagen bjöd på femkamp på Laserdome i Helsingborg. Vi var elva stycken som tävlade i laserdome, bungeerunning, sumobrottning m.m och det är riktigt skoj. Har en hel drös med bilder så det kommer, som jag brukar säga... men jag ska försöka hålla vad jag lovar!

Lördagen då, min födelsedag, tjoho. Trots ett tråkigt besked på morgonen så blev dagen ändå över förväntan. Mamma, pappa, farmor, Thomas, Ingrid och Linda kom på bullfrukost klockan elva, fick jätte fina presenter, både av dem och av min älskling, inte en, utan två klockor. En svart och en i den finaste orange ni kan tänka er. Fina Jonas. Sen blev det en ordentlig städning innan vi körde och lämnade katterna hos mamma och pappa, de fick nämligen agera kattvakterna med tanke på min fest på kvällen. Festen blev lyckad och alla verkade ha skoj, även jag. Är så glad över alla fina vänner och presenterna var mitt i prick gällande allt. Det blev en lång men härlig dag och jag tackar än en gång för all uppvaktning! Bilder kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback