VI ÄR SVENSKA FANS ALLIHOPA

Måndag igen... börjar känna det här tröttheten igen, den tröttheten som börjar smyga sig på när det återstår några veckor kvar att jobba. Det var samma sak innan vi åkte till Rom, fyra fem veckor innan så var jag ständigt trött och likaså nu. Gäsp. Jobbet i sig gör väl en del eftersom vi har väldigt lite att göra just för stunden. Väntar in våra formulär som vi ska skicka men innan dess finns inte så mycket att göra.

Ikväll är det i alla fall dags för Sveriges första match i EM och den kommer spenderas hemma hos Simon och Jessica med några vänner. Tillsammans ska vi nog heja fram Sverige till vinst, men, Markus Rosenberg? Nä Hamren, där är vi inte riktigt överens, men det återstår att se, Rosenberg kanske imponerar. Helst ska ju Zlatan, Mellberg och Sebastian Larsson vara bäst på plan med tanke på min EM-elva (jag ligger sist i vår turningen, nöjd tulle, jag erkänner!) För att vara ärlig så får jag väl erkänna att Tulle leder, men vänta bara...


Nä men,
läs här! Fina, fina Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback