6 mars

Lite ändrade planer inför kvällen. Först stod det konditionsträning på schemat men jag bytar ut det mot en fika tillsammans med Elin. Hon går minst sagt i väntans tider, rättare sagt idag. Hon är beräknad till idag men än så länge ingen bebis så därför passar vi på att fika tillsammans i eftermiddag. Jag har en liten present där hemma som jag tänkte ta mig. Jag vet visserligen inte vad det blir för knodd men jag har köpt saker i neutrala färger, så det ska inte vara några problem. Fast jag hoppas jag får träffa knodden när den väl möter dagens ljus också men man vet inte när det blir så Elin och Robban får som sagt presenten idag.

Kommentarer
Postat av: Syster

Orättvisst!

2012-03-06 @ 17:36:55
Postat av: Johanna

ja.. vi saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback