Bebisutflykt

Woho, idag ska jag få hälsa på ännu en kusinbebis, nämligen Novalee, Malin och Jespers lilla knodd. Jag och Tulle ska köra till Asmundtorp strax efter jobbet, jag ska passa på att utforska deras hus också. Jag har nämligen inte varit där ute sedan de köpte det för några månader sen, så det ska bli skoj. Ska först fixa en liten överraskning till Jonas också, mitt lilla hjärta har ju namnsdag idag och min familj så gör man dagen lite speciell med en present eller så, och idag är inget undantag.
Senare ikväll när jag kommer hem lär det även bli en härlig kvällspromenad, Jonas är iväg och tränar så vad ska jag annars göra? Städa och sånt kan man visserligen göra men det är roligare att välja bort det... och ta en promenad istället! Woho!

Kommentarer
Postat av: jennifer

hej jojo :)!

hur e det?

thira.se har tischan med alla bokstäver och påsen finns även i svart! köpte en till robin med fast han ville inte ha den, haha.

kram//jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback