Thursday feelings


Goddag!

Redan torsdag och det känns ju faktiskt mer än lagom med tanke på att det innebär att helgen snart knackar på dörren. Helgen lär bjuda på en del festligheter så som bowling, vänner, fest, fotboll m.m så det är en helg att se fram mot. Först är det dock torsdag och idag är det hemmamatch för BoIS, och självklart ska jag dit. Funderar på ståplats med tanke på vädret men jag har än så länge inget sällskap så det lutar mot sittplats, där jag vet att jag har sällskap, hehe. Nåja, det blir bra vilket som. Jag har ju massor med bilder från Rom också, det kommer! Har fört över de på datorn men ja... de brukar stanna där rätt länge, så vi får se när de dyker upp.  Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback