Fredag

Vi pratar inte om tentan. Jag är osäker men gjort är gjort, så där finns liksom ingen återvändo. Jag var hemma runt ett tiden och sen har jag tagit tag i sovrummet, rensat alla korgar och lådor, slängt saker, dammat, dammsugat lägenheten, diskat och nu ligger jag utslagen i sängen.

Fast här ska jag inte ligga hela kvällen, kvällen till ära så ska vi faktiskt ha en riktig myskväll/firarkväll med god mat. Jag har bestämt att vi ska passa på att fira mina tentor innan resultaten kommer, haha. Visar resultatet att jag klarat dem så blir det ännu en sak att fira men för att inte gå miste om det så passar vi alltså på ikväll. Vi ska laga god mat i form av skagenröra med vitlöksbröd till förrätt, sen lövbiff med rotfrukter och tillsist yoghurt med bär, mumma. Det enda som saknas, och som är en stor del av kvällen är Jonas, stackaren jobbar över och jag har ingen aning om när han kommer hem, men jag hoppas det blir snart. 


 
du är det bästa jag vet
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin bild på er <3

2012-11-10 @ 09:32:49
Postat av: Anonym

Ni är fina ni två !

2012-11-21 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback