Helg

Härliga helg!
Jag kom hem i torsdagskväll efter en lång dag, först tåg från Odense till Köpenhamn och sen då Köpenhamn till Malmö där jag sen skulle ha föreläsning om psykisk sjukdom som handikapp. Föreläsning var sjukt intressant så jag var relativt pigg och uppmärksam men på tåget hem så kom tröttheten ikapp mig. Jonas hämtade mig på stationen, sen blev det pizza till middag innan jag dök ner i sängen.

Igår bjöd Sandra på vin och ost hemma hos henne och idag har jag varit på Enkla Tings julinspiration följt av en lyxig middag på haraldkiosken Härslövs tillsammans med Johanna, haha. Väl därefter så blev det en tur till IP där Härslöv spelade en testmatch. Tacka Gud för min fjällräven jacka...brr.
Nu blir det en stund på soffan innan vi beger oss ut igen. Vi ska äta middag hos Sofie, Olle och lilla Novalie. Mys!


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Gud Va gott de dÄr ser ut! By the way! Ja har namnsdag idag!

2012-11-19 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback