Tågtrip

Efter en härlig helg med goda middagar, fotboll och vänner så är det måndag igen och idag är det även kursstart!
Sitter på dagens tredje och sista föreläsning, sociala livsförlopp och levndadsförhållande... Hyffsat intressant men tröttheten börjar smyga sig på.

Har kanske glömt nämna det men ikväll åker jag på tågtrip! Jag ska nämligen åka till Odense och hälsa på världens bästa Kajsa och det ska bli helt fantastisk. Har en stund kvar här i Malmö men sen tänkte jag handla lite proviant innan jag tar mig till Köpenhamn. 18.30 går mitt tåg från Köpenhamn och 20.01 ankommer jag till Odense station och där står förhoppningsvis Kajsa och väntar. Det blir tre dagar med mys, shopping, mat, träning, julinspiration och en bästa vän, vad mer kan man begära?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Så mysigt. inte alls aviiiis. Njut nu av båda eras sällskap! saknar er båda!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback