Tentan alltså..

Jag vet inte ut eller in. Jag är inte alls nöjd med tentan och inte min prestation heller. Jag känner nu i efterhand att jag kunde gjort helt annorlunda och skrivit andra saker och jag antar att det alltid är så, men jag kände ändå att jag kunde ämnet och området men fick ut långt från allt jag ville.. Nåja, jag får hålla tummarna att det räcker helt enkelt annars får det bli omtenta.

Kom hem från Malmö för en stund sedan och nu blir det mat innan jag ska gå igenom redovisningen inför seminariet imorgon. Nästa inlämning är på tisdag och nästa fredag är det dags för tenta nr två...

Ikväll håller jag mig från böckerna. Träning och spökafton på stan står på schemat och ikväll kommer dessutom Liziz hem! Woho. Så helgen blev uppbokad med massa middagar och kusinträff, inte mig mot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback