Grupparbete och redovisning

Jag har hamnat i soffan igen, efter en lång dag. Slutade tolv men satt kvar med gruppen och vårt grupparbete till 15.30. Kakor, kaffe och arbete är en lyckad kombo. Nu är arbetet klart och imorgon är det dags för seminarie och redovisning, känner mig hyffsat nöjd och lugn efter förra seminariet så jag hoppas det imorgon är något liknade. Så håll tummarna mellan 09.15-12.00. Väl därefter får jag skynda mig till tåget och Landskrona, 13.40 har jag nämligen fått en "akuttid" hos tandläkaren eftersom jag tappade/bet av en bit av min framtand(!) i eftermiddags.. Förstår inte vad som hänt men det ser förjäkligt ut. Ser ut som en häxa..

Nåja, därefter håller jag långhelg! Shopping, vänner, Härslövs sista match samt avslutningsfest, träning och plugg får ge svar på vad som händer i helgen.


Kommentarer
Postat av: Linus the Linus

Hoppas VERKLIGEN att du fotade tanden(?).

2012-10-05 @ 01:58:22
Postat av: Paulina

Haha, jag hoppas också du fotade! :) Hihihi

Postat av: Jojo

hahaha ja! jag har bildbevis... haha suck. Ni vill alltså se?

2012-10-05 @ 21:52:36
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback