Gääääsp

Jag har varit bortskämd med hyffsat bra tider i skolan men imorse fick jag känna på en tidig morgon. 05.55 ringde klockan, trots det så var jag rätt pigg men nu fram mot eftermiddagen så kommer tröttheten. Idag hade vi gästföreläsare från Kuba vilket var väldigt intressant, och nu sitter jag och läser om internationellt socialt arbete. Jag tror vår tenta är i slutet av oktober men än så länge (peppar peppar..) ligger jag hyffsat till i litteraturen.

Idag invigde jag mina nya gummistövlar! Låga, röda och fina. Tycker faktiskt det är fint med gummistövlar och dessa kommer fungera bra som vardagsskor nu när hösten är här.
Nu ska jag återgå till boken och sen får jag se om det blir en stund på löpbandet, dock bara gående, slutar med penicillinet imorgon sen ska jag äntligen börja träna ordentligt igen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Verkligen superfina stövlar du köpt! Var är de ifrån? :)

2012-09-29 @ 17:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback