GODKÄND

Första stora uppgiften samt seminariet är avklarat och jag fick godkänt! Det känns faktiskt jäkligt skönt och nu kan jag hålla helg med gott samvete. Det kanske var Maltes sällskap som gjorde plugget till en mysig grej? Var ordentligt nervös inför det här eftersom det var första stora saken i skolan och nu släppte det. Nu blir det helg på riktigt, en helg med massor av skoj! Fotboll (x5?!?) men får se vilka matcher jag hinner se, namngivning för finaste Carl, kusinmys, fixa håret, träffa vänner och säkert mer! Åh härliga helg. Vi startar med en god middag ikväll och massa tända ljus. Hösten är verkligen här. Trevlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan få receptet, supergott! Påminn mig så ska jag mejla det på facebook! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback