Lägesrapport

 
Nä... halsen vägrar ge med sig. Jag hade hoppats på en större förändring idag men det verkar inte vara så. Halsen ömmar och hosta börjar även göra sig hörd. Det suger att vara "halvsjuk", fast det visste jag ju sedan innan. Bättre att få ut skiten ordenligt och börja märka skillnad än bara känna sig halvkrasslig hela tiden. Blööö. Om det inte sker någon förändring till måndag så får jag traska till herr doktorn och få det kollat. Åh. Jag vill träna, träffa vänner och ta vara på dagarna! Jag som ville testa Träningsvärkets provpass med crossfitness, trx och cirkelgym men jag får snällt vänta... suck. 

Vad annars? Det är fredag och jag har fått gjort min uppgift till skolan. 16.00 på måndag ska den vara inlämnat, både i pappersformat och via mail. Rätt löjligt att jag (och alla de andra som pendlar...) måste åka till Malmö ENDAST för att lämna in papperskopian, men det är bara att lyda. 
Kvällen erbjuder lite olika saker, jag får se vad jag bestämmer mig för helt enkelt, stark mat och serier kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback