Tjoho!

Antiobiotikan börjar sätta in och jag är pigg igen. Förkylningen är kvar men jag är helt klart på bättringsvägen.
Har varit i skolan, städat och fixat mat. Ikväll blir det enkelt, grillad kyckling, tomat/mozzarella sallad, ost och kex sam melon med parmkaskinka, mmhhhhm.
Imorgon är jag ledig från skolan men dagen lär präglas av plugg eftersom vi har en stor inlämning + redovisning på fredag och gissa vem som är nervös? JAG!.
Vill verkligen klara den här första grejen så man känner sig lite hemma och inne i studierna... men det ska nog gå bra.
Nu, mat!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hur gick det??
Och hur känns det nu? Trivs du? Är det intressant?
PUSS!

Postat av: Jojo

det gick bra, godkänd!! :) ja allt känns bra. saknar dig paulie!

2012-09-24 @ 18:01:35
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback