Helg

Omtentan gick bra! Eller ja, jag vet inte än men magkänslan är lugn och jag är nöjd med mina svar. Kändes helt ok att skriva omtenta ändå, man är liksom mer redo och förberedd än vid första gången... Blir en bra repition om man kan säga så, sen är det självklart skönt och bäst klara det på första försöket, men det kändes ändå ok igår. Direkt där efter blev det äntligen dags för seriepremiär för Härslöv, fram stod som motståndare och efter några nervösa slutminuter stod Härslöv som vinner, 3-2, och Jonas gjorde mål, lille älskling :)

På kvällen firade vi vinsten och min omtenta med en god middag och vin på Speakers. Sen blev det soffhäng en stund innan vi somnade gott. Idag har vi varit iväg och kollat soffa, men istället för en soffa kom vi hem med tanken att vi INTE ska köpa en ny soffa, haha. Bra va? Så kan det gå, men vi känner oss begränsade i utrymme och vi vill kunna köpa soffan vi verkligen vill ha och det kan vi inte nu, så därför väntar vi! Nu väntar vi in Maria Wern, sen blir det sängen. Imorgon är det måndag och det innebär ny vecka och endast tio dagar kvar till London, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback