Plugg, plugg och plugg.

Hallå!
Här har det ekat tomt. Dagarna bara flyger förbi och jag hinner inte riktigt med. Snart är det mitten av april och snart kommer sommaren (förhoppningsvis) knackande på dörren. I fredags var det för övrigt tre veckor tills vi åker till London! Wiho. Det ska bli så härligt och roligt att åka tillsammans med familjen Rudolfsson och matchen vi ska se är det inget fel på heller, Arsenal-Manchester United. Heja United!! Åh, tre veckor, nedräkningen har börjat. vad annars? Skolan rullar på, har min första omtenta någonsin på lördag så mycket av min lediga tid går till plugg... Jag vill inte misslyckas med detta ämnet igen , så jag repeterar och repeterar... Fick dessutom reda på mitt andra (herregud...) U häromdagen. Inget kul alls. April och Maj månad blir intensiva om man säger så, nåja. Hur som helst, gör om, gör rätt!

Nu blir det en god middag tillsammans med Jonas följt av en film innan jag hoppar i sängen för att få en god natts sömn inför morgondagens äventyr! Jag ska nämligen gå sidan om/provjobba på ett eventuellt sommarjobb, iihh, spännande! :) ha en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback