Precis som en söndag ska vara

Idag har det inte blivit mycket gjort. Sovmorgon, soffhäng, pizza, godis och mys, en söndag helt i mitt tycke. Jo! Fick gjort lite förresten, har börjat sortera och klippa ut recept som ska in i en pärm istället för att bara ligga och samlas på hög, tack Kajsa! Det var du som fick mig att ta tag i det efter att jag sett hur fint och bra ditt blev, så nu är det igång i alla fall, dock inte klart men nästan.

Imorgon är det måndag och min officiella första semesterdag! Wiho. Jonas har också tagit semester måndag och tisdag så imorgon blir det frukost på stan innan vi tar tåget till Malmö för att shoppa, mysa, äta och gott och bara umgås varandra, åh så härligt. Hoppas på några fynd, jeans står högt upp på listan, likaså nya träningskor, så håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback