Hej!

Hej!
jag lever men jag har helt glömt bort att skriva här...
helgen som gått har varit mysig men den lediga tiden man har tillsammans år alldeles för kort. Vi var iväg på Väla/Ikea i lördags och kom hem med en del nödvändiga saker. Jag hittade en topp som jag har tänkt ha på mig när det vankas dop, vilket är snart! Jag har läst min text ett antal gånger så den börjar kännas bra nu, men utantilll kommer jag inte klara, eller rättare sagt inte våga .. :)
 
Igår var en väldigt lugn dag, vi tog en promenad, handlade lunch och bara låg på soffan. Jag har känt mig hängig och ständigt trött i flera dagar och igår var det likadant. Idag (peppar, peppar!) känns det mycket bättre, så nu håller jag tummarna att det inte blir något skit av det.
Ikväll ska jag träffa Sandra, Linnea och Johanna över en bit mat och imorgon börjar nästa kurs... En kurs som verkar riktigt tråkig men jag får leta upp motivationen helt enkelt. Föreläsningstiderna är inte heller någon höjdare... 13.15-17.00 ... suck. 
 
Äsch, jag ska sluta klaga!
nu kryper jag upp i soffan och läser senaste numret av Sköna Hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback