Heja Beckham!!

Inget nytt gällande bilen.. Håller alla tummar och tår att den går att fixa för en hyfsat billig peng, men vågar inte hoppas för mycket..

Nåja, snart är torsdagen över. Vi har precis ätit pannkakor och herregud ad gott det är. Socker, glass, hallon, jordgubbssylt och grädde. Mhm, men det är tur man inte äter det så ofta, haha.
Imorgon är det fredag, redan! Halleda.. Var tar dagarna vägen? Det var ju helg precis. Vi har inget planerat imorgon mer än att hämta Rasmus och Johannas bil. De är snälla och lånar ut sin bil till oss när de är iväg, något vi uppskattar jättemycket! :)
På lördag är det förresten dags för dop! Gissa vem som är nervös? Jo jag. Jag går här hemma och läser psalmen lite då och då men jag börjar känna av nervositeten men det ska bli kul. Framförallt så är det en ära, och det väger över all nervositet! :) så hela lördagen är uppbokad, den dagen tillägnas min fina guddotter, Novalie :)

Förresten! Alla fotbollsspelare (och andra idrottare också för den delen!) borde göra som David Beckham. Han skrev på för Parit Saint-Germain idag och gick ut med meddelandet att han skänker hela sin lön till välgörenhet!
GO BECKHAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback