Hej!

Tjoho!
Där kom ett glatt besked på mailen idag. Godkänd på sista tentan som gjordes för några veckor sedan. Då kan man verkligen hålla sommarlov från allt som har med skolan att göra. FAN VAD GÖTT. Jag är faktiskt riktigt nöjd med min skolinsats första året, eller dessa två terminer. Hösten gick helt smärtfritt, efter jul hade jag en svacka men kom tillbaka med ny energi och satte VG på bägge mina omtentor och nu ett sista godkänt som spiken i kista. Jag förtjänar helt klart en klapp på axeln.

Det har hänt en del sedan sist också. Jobbar en hel del och hinner knappt med vardagen men jag kommer snart in i det. Jag har även hunnit fylla år, woho. Det känns faktiskt helt ok att vara 25, det känns inte större skillnad och jag har inte någon åldersnoja. Livet rullar på och jag är en nöjd passagerare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback