Eh..

Det blåser ute. Har ni märkt det?
Vädret hade väl kunnat vara bättre, men där är inte så mycket att göra. Jag sitter inne och pluggar så för mig spelar det ingen större roll och jag inte heller några tåg att passa förrän på torsdag. Nu väntar vi bara in snön också. Jag gillar ju snö, det vet de flesta, men för att vara ärlig.. I den här kombinationen med orkan/storm så är det ingen höjdare. Vi får se, det kanske inte ens kommer hit?
Nåja, jag ska ta en kort men välbehövlig promenad alldeles strax. Behöver komma ut en stund. Jag har suttit vid datorn några timmar nu, snart dags för tenta igen och jag känner för en gång skull att jag är ute i god tid, men det återstår att se! Har en omtenta att göra också.. b-u-h-u. Jag har nämligen fått mitt första U och det känns skit. Nåja, gör om, gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback