Söndag

Omtentan igår kändes faktiskt bra. Magkänslan lutar åt ett positivt resultat men vi får se om några dagar/veckor vad resultatet blir, men det hade varit underbart att klara den och slippa ännu en omtenta... Nu går jag in på slutspurten i skolan, några få veckor kvar men en del uppgifter och en hemtenta kvar. Hemtentan delas ut på fredag och sen ska det skrivas så fingrarna glöder och därefter är det fyra seminarier kvar innan vi slutar. Det ska jag klara! :) 
Vad annars? Jonas tog tåget till Malmö efter min tenta och sen gick vi i solen, åt, shoppade och hade det mysigt. Jonas hittade sina efterlängtade skor och jag hittade ett silverfat som jag varit på jakt efter hur länge som helst. Har hittat ett antal men inte känt att de var det just det jag ville ha, men igår så, glad! Provade skor också, men inget köp... måste fundera men det lutar åt ett par klassiska svarta pumps, något alla borde ha i garderoben, även jag, haha. Nåja, nu blir det film och söndagsmys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback