En mysig och effektiv tisdag

Dagen började med en kort sovmorgon, frukost, plugg och sen veckohandling. Jonas är ledig idag så vi passade på att hjälpas åt, vilket är uppskattat, så drygt att bära och handla själv tycker jag. Nu är kylskåpet påfyllt och jag kan välja nästan precis vad jag vill och är sugen på. Nu har vi precis myst till det med en eftermiddagsfika och kaffe. Jonas spelar lite tv spel och jag ska förbereda inför seminariet imorgon (varför har man schemalagt både redovisning OCH seminarie på samma vecka som tentan ska skrivas? Blir tokig). Ville bara få ur mig det, tillbaka till böckerna. 


Kommentarer
Postat av: Li

Lycka till med allt i veckan. Drygt med allt på en gång men skönt när veckan väl är över 😃

Svar: Ja verkligen! Kommer kännas extra skönt ! Det firar vi med en extra shot på lördag :)
Johanna

Postat av: Frida

Men mums! Måste baka lussebullar. Så gott:)

Svar: Ja det är ju så gott!! Och snart kommer julmusten och glöggen också fram :)
Johanna

2013-10-13 @ 22:28:40
URL: http://www.mystyle.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback