Förslag?

Jag är ledig från pendlingen och skolan idag (som våra lärare säger, ni är ALDRIG lediga, skolan är som ett heltidsjobb..yadidiadad) och jag vet inte riktigt vad jag vill eller ska göra. Vilket problem va?
Jag borde rensa här hemma, byta plats på sommarjackor och vinterjackor, likaså med skor, jag borde ju läsa i mina kursböcker men jag är fortfarande på "off" efter tentan i fredags, jag borde gå och ut gå i det fina vädret, jag borde bädda rent i sängen, jag borde diska, men vet ni, jag känner inte alls för det. Jag har ingen aning om vad vill göra idag. Jag brukar ändå känna för det ena eller det andra men inte idag... så vad ska jag göra?
Jag får gå en runda här hemma och se vart jag fastnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback