Måndag

Åh där damp rumpan ner i soffan. Det har varit en lång men härlig dag. Jonas tog tåget ner till Malmö vid ett tiden och mötte upp mig sen har vi spenderat några timmar på Emporia. Det blev två köp även idag, en fin och mysig halsduk och ett par superfina skinnhandskar. Jag blev av med mina för två år sedan och efter det köpte jag aldrig några nya men nu så! :)
När vi kom hem så sken solen fortfarande så vi passade på att ta en härlig höstpromenad och nu har vi alltså sorterat tvätten och äntligen hamnat i soffan efter en effektiv dag, såna dagar gillar vi. Jo jag har ju tenta på fredag och borde kanske plugga på den men jag tog beslutet att ha en dag med Jonas idag, men det betyder i sin tur att jag har extra mycket energi och positivt tänkande att överföra till plugget de kommande dagarna :) nu, homeland. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback