Vilken härlig dag

Trots att jag vaknade med ordentlig halsont så blev dagen bra. Jag valde att stanna hemma från föreläsningen, sov vidare en stund, men sen tog jag tag i plugget. Ca två timmar blev det och jag är nöjd. Jag kom igång med tillämpningsuppgiften tills nästa vecka och hann även förbereda övningar och svar inför kommande seminarie, duktigt!
När jag sen fick höra att mamma, pappa och Mats skulle till Slottscaféet för att äta lunch så var jag inte sen att hänga på, vädret var ju grymt! Så en lunch i solen blev det, följt av en kaffe och muffins med bästa Emelie i stan. Vilken härlig dag. Och just det, det blev bio och middag ute ikväll. The Conjuring stod på schemat och uuihhh, bra skräckis! Nackhåren reste sig ett par gånger, en härlig kväll med fina vänner. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

din mat ser skit äcklig ut

Svar: Vilken tur du inte skulle äta den då ;)
Johanna

2013-09-16 @ 15:46:58
Postat av: syster

de var frân mej assà

2013-09-16 @ 15:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback