Fullt upp

Ohejåhå! 

Dagen har sprungit iväg trots att jag inte haft några större planer. Tog mig till Malmö i förmiddags, gick en sväng på Triangeln och svor över den satans fina mattan på Lagerhaus, men som alla andra gånger så gick jag tomhänt därifrån. Eller inte tomhänt men utan matta...åh. Sen blev det lägenhetsvisning för Emelie och Bens räkning, och sen blev jag upphämtad av Pappa som var i Malmö och jobbade. Så jag har hunnit åka glassbil också, och ätit årets första glass! Engelsholms Glass nyhet, en glass med smak av äppelkaka, den kan jag varmt rekommendera. Sen blev det veckohandling och loppis och NU är jag hemma och ligger och njuter på balkongen. Fantastiskt väder ju, underbart. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback